Artikel 12 - Minnelijke regeling Bij gelegenheid van de schriftelijke of de mondelinge behandeling kan de Ombudsman trachten partijen tot een minnelijke regeling te brengen, of constateren dat er een minnelijke regeling is bereikt. Nadat de Ombudsman zich ervan heeft vergewist dat de minnelijke regeling op de juiste wijze is weergegeven, zal de Ombudsman de minnelijke regeling weergeven in een bindend advies. Dit bindend advies behoeft niet de gronden weer te geven waarop de minnelijke schikking rust.
Een geschil aanmelden kunt u bij Stichting ombudsman mediation E-mail: ombudsmanmediation@gmail.com
© Stichting Ombudsman Mediation 2024 - KvK: 80849350 - Gouda
Artikel 12 - Minnelijke regeling Bij gelegenheid van de schriftelijke of de mondelinge behandeling kan de Ombudsman trachten partijen tot een minnelijke regeling te brengen, of constateren dat er een minnelijke regeling is bereikt. Nadat de Ombudsman zich ervan heeft vergewist dat de minnelijke regeling op de juiste wijze is weergegeven, zal de Ombudsman de minnelijke regeling weergeven in een bindend advies. Dit bindend advies behoeft niet de gronden weer te geven waarop de minnelijke schikking rust.
Een geschil aanmelden kunt u bij Stichting ombudsman mediation E-mail: ombudsmanmediation@gmail.com © Stichting Ombudsman Mediation 2024 - KvK: 80849350 - Gouda

Ombudsman Mediation