Artikel 9 - Verweer De Ombudsman stelt de Ondernemer schriftelijk in kennis van de indiening van de klacht onder toezending van een kopie van de klacht en de daarbij overgelegde bescheiden en vermelding van de naam van de Ombudsman. De Ondernemer wordt daarbij in de gelegenheid gesteld binnen vier weken een schriftelijk verweer bij de Ombudsman tegen de klacht in te dienen. Indien na vier weken niet is gereageerd op de klacht, stuurt de Ombudsman een herinnering, waarbij de Ondernemer nogmaals vier weken de gelegenheid krijgt om zich te verweren. Indien dan nog niet is gereageerd, zal de Ombudsman een bindend advies wijzen op basis van de feiten en omstandigheden zoals die op dat moment uit het dossier bekend zijn. De klacht wordt gegrond verklaard, tenzij deze de Ombudsman onrechtmatig of ongegrond voorkomt.
Een geschil aanmelden kunt u bij Stichting ombudsman mediation E-mail: ombudsmanmediation@gmail.com
© Stichting Ombudsman Mediation 2024 - KvK: 80849350 - Gouda
Artikel 9 - Verweer De Ombudsman stelt de Ondernemer schriftelijk in kennis van de indiening van de klacht onder toezending van een kopie van de klacht en de daarbij overgelegde bescheiden en vermelding van de naam van de Ombudsman. De Ondernemer wordt daarbij in de gelegenheid gesteld binnen vier weken een schriftelijk verweer bij de Ombudsman tegen de klacht in te dienen. Indien na vier weken niet is gereageerd op de klacht, stuurt de Ombudsman een herinnering, waarbij de Ondernemer nogmaals vier weken de gelegenheid krijgt om zich te verweren. Indien dan nog niet is gereageerd, zal de Ombudsman een bindend advies wijzen op basis van de feiten en omstandigheden zoals die op dat moment uit het dossier bekend zijn. De klacht wordt gegrond verklaard, tenzij deze de Ombudsman onrechtmatig of ongegrond voorkomt.
Een geschil aanmelden kunt u bij Stichting ombudsman mediation E-mail: ombudsmanmediation@gmail.com © Stichting Ombudsman Mediation 2024 - KvK: 80849350 - Gouda

Ombudsman Mediation